خانه » تزریق چربی به واژن بخش لابیای ماژور در اندام تناسلی
مدت زمان مطالعه ۱۳ دقیقه

تزریق چربی به واژن بخش لابیای ماژور در اندام تناسلی

آیا می دانید تزریق چربی به واژن چه کاربرد هایی دارد؟ آیا می دانید این راهکار چقدر ماندگاری دارد؟ آیا تزریق چربی به لابیای ماژور موجب جوانسازی واژن می شود؟ این ها از جمله سوالات بانوانی است که به دنبال راهکارهای جوانسازی واژن خود هستند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر کسب اطلاعات لازم در زمینه تزریق چربی به اندام تناسلی با صحبت های دکتر فیروزی متخصص زنان و زایمان و زیبایی آشنا شوید و همچنین مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن را نیز بشناسید.

در طول چند دهه اخیر یکی از مهم ترین اقداماتی که برای زیبایی بیشتر ناحیه واژینال خانم ها انجام شده است تزریق چربی به ناحیه واژن و لابیای ماژور است.این روش درکنار بسیاری از روش های دیگر بسیار مورد استقبال و رغبت قرار گرفته است. تزریق چربی به اندام تناسلی به جهت مزایا و نتایج مثبتی که در پی دارد از سوی بسیاری از زنان تقاضا می شود.در ادامه این نوشتار به مهم ترین نکات درباره تزریق چربی به اندام تناسلی توسط دکتر فاطمه فیروزی بیان خواهد شد.

تزریق-چربی-به-اندام-تناسلی-در-کرج
  • تزریق چربی به واژن چگونه انجام می شود؟
  • تزریق چربی به لابیای ماژور به دلیل انجام می شود؟
  • تزریق چربی به واژن چه نتایجی در پی دارد؟
  • آیا تزریق چربی به واژن آثار مخربی به همراه دارد؟
  • مراقبت های بعد از انجام تزریق چربی به واژن کدامند؟

کاربرد تزریق چربی به واژن

یکی از سوالاتی که همواره از سوی زنان پرسیده می شود این است که تزریق چربی به واژن با چه هدفی انجام می شود؟.

برای پاسخ گویی به این سوال باید بگوییم که این اقدام زیبایی بدین منظور انجام می شود که به بهبود وضعیت ظاهری و نیز عملکردی واژن کمک کند. زنان بسیاری هستند که به دلیل تجربه مشکلاتی که در ناحیه واژینال شان وجود دارد در صدد هستند که یکی از روش های درمانی و نیز روشی ایمن و بی خطر را برای از بین بردن مشکلات این ناحیه بکار بگیرند.

تزریق چربی به لابیای ماژور

✔️ جوانسازی واژن یکی از اولین اقدامات بانوانی است که به تازگی وزن کم کرده اند و یا در اثر عواملی نظیر زاییمان طبیعی دچار افتادگی وازن شده اند. در این بخش قصد داریم شما را با تزریق چربی به لابیای ماژور آشنا کنیم.

✔️ تزریق چربی برای زیباسازی و بهره بردن از دیگر مزایا معمولا به لابیا ماژور تزریق می شود. همچنین از آنجایی که در این روش از بافت چربی بدن خود فرد استفاده می شود، عوارض استفاده از این روش جوانسازی واژن بسیار کم است.

✔️ مزایای این روش باعث شده خانم هایی که لابیای لاغر و کوچکی دارند نیز از این روش برای زیباسازی واژن خود استفاده کنند.

تزریق چربی به لابیا

مزایای انجام تزریق چربی به واژن

زنانی که با مزایای انجام تزریق چربی به اندام تناسلی آشنا می شوند کاملا متوجه میزان تاثیر گذاری این روش بر روی کیفیت و زیبایی واژن شان خواهند شد.

مزایای تزریق چربی به واژن از این قرار است:

  • این روش نسبت به روش های دیگری که برای زیبایی بیشتر واژن خانم ها انجام می شود از امنیت بیشتری برخوردار است. زیرا که در این روش از بدن خودفرد چربی برداشته می شود و در واقع نوعی بیوند است.
  • در خانم هایی که برایاین منظور از انواع ژل ها و فیلر ها استفاده کرده اند برخی از ان مواد کیفیت کمتری داشته اند از این رو موجب شده اند که بدن واکنش هایی نشان دهد. اما در روش تزریق چربی چنین احتمالی به کمترین میزان ممکن می رسد.
  • این روش دوام زیادی دارد. در واقع زمانی که چربی به محل مذکور تزریق شد بعد از مدت زمانی کاملا به بافت اولیه بدن تبدیل می شود و در همان محل ثابت باقی می ماند.
  • رفع چروک ها و افتادگی هایی که در بخش لابیاها و واژن خانم ها وجود دارد از جمله مزیت های تزریق چربی به واژن است.
  • این روش تقریبا بی خطر بوده و عوارض کمی دارد.

درمان چین و چروک یکی از مهم ترین مزایا است.

با افزایش سن، و یا مواردی نظیر زایمان ممکن است در وآژن چین وچروک به وجود بیاید. یکی از موثر ترین مزایای تزریق چربی به اندام تناسلی از بین بردن این چین و چروک هاست. همچنین مشکا عدم تقارن در لابیای واژن زنان یکی دیگر از مشکلاتی است که با این روش درمان می شود. این کار به ظاهر جوان تر وازن شما کمک می کند.

کاندیدهای انجام تزریق چربی به واژن

در صورتی که قصد انجام دادن این عمل زیبایی را دارید در مرحله اول باید به این توجه کنید که آیا گزینه مناسبی برای انجام این کار هستید یا خیر. افراد دارای شرایط زیر کسانی هستند که می توانند این عمل زیبایی را در نظر بگیرند و یکی از کاندید های انجام آن باشند.

  • اول از همه اگر به زیبایی ناحیه تناسلی خود اهمیت می دهید وهیچ مشکل سلامتی و بیماری خطرناکی ندارید، شما یکی از افرادی هستید که می توانید بی هیچ نگرانی برای زیباسازی اندام تناسلی خود تلاش کنید.
  • اگر ناحیه تناسلی شما ظاهر مناسبی ندارد و با گذشت زمان یا افزایش وزن دچار چین و چروک در آن ناحیه شده اید.
  • تغییرات ظاهری ناحیه تناسلی بعد از زایمان طبیعی

چه افرادی نمی توانند تزریق چربی به واژن را انجام دهند؟

بانوانی که در شرایط خاصی هستند؛ مانند ابتلا به عفونت های واژینال، در دوره بارداری و یا از لحاظ جسمانی ضعیف هستند به هیچ عنوان نمی توانند برای انجام این عمل اقدام کنند زیرا ممکن است که عوارض خطرناک و جبران ناپذیری پس از عمل آن ها را تهدید کند.

تزریق چربی به واژن چگونه انجام می شود؟

  • ابتدا از نواحی مختلف بدن مثل شکم و ران ها چربی هایی برداشته می شود.
  • برای شروع روند تزریق محل مورد نظر را با بی حس می کنند.
  • سپس با بکار گیری سرنگ های مخصوص چربی های برداشت شده را به لبیای بزرگ تزریق می کنند.
عوارض تزریق چربی به واژن

عوارض تزریق چربی به واژن

یکی از نکاتی که باید مد نظر قرار دهید این است که روش تزریق چربی به واژن مدت زمان چندین ساله است که برای تعداد زیادی از زنان انجام شده است. این روش هم اکنون در بسیاری از کشورها در حال انجام است و آثار مثبت خود را نشان داده است.اما گر این جراحی توسط متخصص زنان با مهارت بالا صورت نگیرد و پزشک بی تجربه باشد، ممکن است که خطراتی قبیل عفون، قرمزی، ورم و التهابات در ناحیه تناسلی بیمار را بعد از عمل تهدید کند.

ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است؟

بسیاری از خانم هایی که قصد این کار را دارند این مورد را جویا می شوند که آیا جوانسازی واژن با این روش دائمی است؟ در روند تزریق ممکن است جلسات تزریق چربی در چند جلسه هم انجام شود. چرا که درصدی از چربی جذب بدن می شود. همچنین ماندگاری این مورد علاوه بر تکنیک های تزریق به خود فرد نیز بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت مدت زمان ماندگاری استفاده از این روش ۶ ماه الی یک سال می باشد. پس از آن می توان تزریق چربی را دوباره تمدید کرد.

برای افزایش ماندگاری این روش بهتر است مراقبت های پس از تزریق را رعایت کنید که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

آمادگی های قبل از عمل تزریق چربی به واژن

در رابطه با اقداماتی که لازم است قبل از عمل انجام دهید تا جراحی موفق با کمترین عوارض جانبی را داشته پزشک شما در جلسات مشاوره قبل از عمل با شما صحبت خواهد کرد. اما ما نیز در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • آزمایش های لازمی که پزشک برای شما تجویز می کند انجام دهید تا از سلامت کامل خود قبل از عمل مطمئن شوید.
  • از اینکه در ناحیه تناسلی خود به هیچگونه عفونتی مبتلا نیستید اطمینان حاصل کنید.
  • اگر سابقه بیماری خاصی را دارید و در حال حاضر دارو مصرف می کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • مصرف مشروبات الکلی و دخانیات را دو هفته قبل از عمل متوقف کنید.
  • مصرف داروهای رقیق کننده خون را نیز قبل از عمل متوقف کنید تا در طول عمل مشکل خونریزی زیاد نداشته باشید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق چربی به واژن

از جمله مهم ترین اقدامات پس از تزریق چربی به واژن موارد زیر می باشد:

  • زنانی که تزریق چربی به واژن دارند مدت زمان سه روزه نباید رابطه جنسی داشته باشند.
  • افرادی که تزریق چربی داشته اند باید این نکته را در ذهن داشته باشند که حتما تا سه روز از هر نوع دوش آب گرم خود داری کنند.
  • به طور کلی سه روز اول از اهمیت زیادی برخوردار است و باید اقداماتی خاص در این سه روز پرهیز شود. اما یکی از مراقبت ها این است که یک هفته باید به خود استراحت بدهید تا وضعیت بدنی شما بهتر شود.
  • بعد از یک هفته می توانید فعالیت های عادی و روزانه خود را از سر بگیرید.
  • انجام فعالیت های سنگین و پرفشار تا مدت زمان یک ماه به طور کلی باید کنار گذاشته شود. زیرا که فشار آمدن به ناحیه واژینال می تواند نتایج عمل را کاهش دهد.

این روش بسیار کم تهاجمی بوده به صورتی که در مقایسه با جراحی های زیبایی واژن قابل قیاس نیست. همچنین معمولا تحت بی حسی انجام می شود. همچنین معمولا نیاز به بستری هم ندارد و پس از آن می توانید مرخص شوید.

عوارض افتادگی واژن را بدانید

شلی و افتادگی در ناحیه اندام تنناسلی بانوان ممکن است عوارض ناخواسته ای را ایجاد کند. برخی از عوارض افتادگی واژن به شرح زیر است:

  • عدم لذت در رابطه جنسی
  • مشکلات دفع ادرار و بی اختیاری ادرار
  • احساس ناراحتی در ناحیه واژن
  • افزایش احتمال ابتلا به عفونت

این علائم ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد. آیا تزریق ژل و چربی تنها راهکار درمانی است؟ بهترین متخصص زنان به شما مناسب ترین راه حل را برای راهکار های درمانی و زیبایی پیشنهاد می دهد.

صحبت های دکتر فاطمه فیروزی در رابطه با مراقبت های بعد از تزریق چربی

✔️ برای ارتباط سریع با دکتر فاطمه فیروزی متخصص زنان، زایمان و نازایی در کرج می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید:

تلفن : ۰۲۶۳۴۰۰۳۴۵۰ – ۰۲۶۳۴۰۰۳۴۴۰

کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان دی، طبقه ۴، واحد ۴۱

شما عزیزان می توانید در ساعات غیر کاری نام و نام خانوادگی به همراه شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. در اسرع وقت با شما تماش خواهیم گرفت.

نام و نام خانوادگی
شماره تلفن
پیام
پیام شما با موفقیت ارسال شد
متاسفیم! مشکلی در ارسال پیام شما به وجود آمد لطفا دوباره تلاش کنید

هزینه تزریق چربی به واژن

در واقع نمی توان هزینه خاصی را برای انجام این جراحی مشخص کرد، زیرا هزینه آن به موارد زیادی بستگی خواهد داشت. این موارد شامل دستمزد جراح، هزینه آزمایشات و داروها، هزینه محلی که جراحی در آن صورت می گیرد و … است. برای این که از هزینه تزیق چربی به واژن مطلع شوید می توانید با دکتر فاطمه فیروزی، متخصص زنان و زایمان در کرج در ارتباط باشید.

بهترین کاندید تزریق چربی به واژن چه کسانی هستند؟

کسانی که این روش برای آن ها رضایت بخش است و همچنین می توانند از مزایای آن ببرند، معمولا شامل دسته های زیر هستند:

  • کسانی که از بیماری های زمینه ای رنج نمی برند . سیستم ایمنی بدن آن ها سالم است.
  • کسانی که به دنبال افزایش حجم در بخش لابیا ماژور هستند.
  • زنانی که پس از زایمان و یا افزایش سن، به دنبال زیباسازی در بخش واژن خود هستند.
  • کسانی که به صورت ژنتیکی لابیای واژن آن ها کوچک و لاغر است.

با اینکه این کار در افزایش لذت جنسی تاثیر گذار است، اما این درمان برای کاهش میل جنسی توصیه نمی شود. همچنین اگر بعه تازگی زایمان کردید و در دوران شیردهی می باشید، استفادذه از این روش برای زیبایسازی توصیه نمی شود.

همچنین اگر از داروی خاصی استفاده می کنید، لازم است قبل از اقدام متخصص را در جریان بگذارید.

نتیجه گیری

در پایان امید است که تمامی مطالبی که در این مقاله آمد بتواند تا حد زیادی روشنگر روند درمانی شما باشد.نکته ای که وجود دارد این است که برای انجام تزریق چربی به اندام تناسلی حتما از بهترین متخصصین حوزه تزریق چربی کمک بگیرید.توصیه فوق از این جا ناشی می شود که این جراحی از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو در صورتی که کوچکترین مشکلی برای این ناحیه از بدن زنان ایجاد شود می تواند غیر قابل جبران باشد.بر این اساس برای اینکه موفقیت درمان افزایش داشته باشد باید از پزشکانی که تجربه و مهارت زیادی دارند کمک بگیرید.

سوالات متداول

 

دکتر فاطمه فیروزی

دکتر فاطمه فیروزی

دکتر فاطمه فیروزی متخصص زنان، زایمان و نازایی و دارای بورد تخصصی هستند، ایشان دکترای پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران نیز گذرانده اند. دوره تخصصی ایشان در دانشگاه علوم پزشکی ایران و دوره های فلوشیپ لاپاروسکوپی زنان از ایران و سوییس می باشد، همچنین دوره های لیزر پزشکی از انجمن لیزر روسیه و المان و دوره اموزشی سونوگرافی زنان و سونوهیستروگرافی را گذرانده اند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
۱ دیدگاه
  1. ماندگاریش چقدره؟

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *