خانه » جراحی زیبایی واژن در کرج
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

جراحی زیبایی واژن در کرج

جراحی زیبایی واژن یکی از عمل های زیبایی زنان است که در حال حاضر به محبوبیت خاصی رسیده است. می توان به این موضوع اشاره کرد که برای زیبایی ناحیه تناسلی و واژن عمل های مختلفی وجود دارد و تنها شامل یک نوع عمل نمی شود.

در این مقاله قصد داریم به بررسی این عمل ها که توسط بهترین متخصص زنان و زایمان انجام می شود بپردازیم و یه سوالاتی قبیل؛ آیا جراحی زیبایی واژن عوارض دارد؟ هزینه عمل زیبایی واژن چقدراست؟ انواع جراحی ها زیبایی واژن کدام است بپردازیم.

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید؛ احتمالا یا قصد انجام این عمل را دارید ا به انجام دادن آن فکر کرده اید و در رابطه با آن کنجکاو هستید. در ادامه همراه ما باشید تا با یکدگر به بررسی این نوع جراحی ها بپردازیم و آن را از جوانب مختلف بررسی کنیم.

جراحی زیبایی واژن به چه دلیل انجام می شود؟

با گذشت زمان و افزایش سن، ناحیه تناسلی بانوان نیز دچار افتادگی، شل شدگی، کاهش حجم و… می شود که این امر ممکن است علاوه بر نا فرم جلوه دادن زیبایی ناحیه تناسلی و کاهش اعتماد به نفس زنان، سبب ایجاد مشکلاتی در حین رابطه جنسی از جمله  عدم ارگاسم و کیفیت نامطلوب رابطه جنسی  شود.

خوشبختانه امروزه و با پیشرفت علم پزشکی در حیطه درمانی و زیبایی، بانوان می توانند با انجام جراحی های گوناگون ظاهر نا فرم واژن خود را تغییر دهند و از عوارض عدم داشتن واژن خوش فرم و زیبا جلوگیری کند.

بنر جراحی زیبایی واژن

مزایای جراح زیبایی واژن

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که انجام عمل زیبایی واژن چه مزایایی دارد که افراد زیادی آن را انجام می دهند. برخی از مهم ترین مزایای جراحی زیبایی واژن عبارتند از:

بهبود رابطه جنسی

افراد زیادی هستند که به علت راضی نبودن از ظاهر ناحیه تناسلی خود، در طول رابطه جنسی با شریک زندگی‌شان خجالت زده می شوند و به همین علت رابطه خوبی را تجربه نمی کنند، جراحی زیبایی واژن باعث می شود تا فرد به بدن خود حس بهتری را پیدا کند و بدین ترتیب رابطه جنسی برای او بهتر پیش رود.

بهبود اعتماد به نفس

زمانی که فرد از بدن خود راضی باشد و نسبت به آن حس خوبی داشته باشد، اعتماد به نفسش بیشتر شده و کیفیت زندگی بهتری خواهد داشت.

میزان تهاجم کم

خیلی از جراحی ها زیبایی واژن از تهاجم کمی برخوردار هستند و مانند عمل های تهاجمی احتیاجی به اتاق عمل ندارند؛ صرفا ممکن است در مطب متخصص زنان و به صورت سرپایی انجام می شوند.

درد و خونریزی کم

میزان درد و خونریزی در این جراحی ها نسبتا کم است و بیمار را آزار نمی دهد.

عوارض جراحی زیبای واژن

در رابطه با عوارض جراحی زیبایی واژن باید بگوییم که اگر این جراحی ها توسط بهترین متخصص زنان در کرج صورت بگیرد، عوارض زیادی را برای فرد به وجود نمی آورد و صرفا عوارضی که بروز می کنند، عوارض طبیعی هستند که پس از هر عملی به وجود می آیند و پس از گذر از دوره نقاهت از بین می روند. بنابراین قبل از اینکه قدم اول را برای جراحی زیبایی واژن بردارید، در رابطه با بهترین جراح زنانی که قصد انجام این عمل را نزد او دارید انجام دهید تا بعد از عمل با عوارضی که تاثیرات جبران ناپذیر دارند رو به رو نشوید

انواع جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبا سازی واژن انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

در زیبا سازی واژن  جراح شکل ظاهری لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن را تغییر می دهد و بهبود می بخشد. جراحی زیبا سازی واژن انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • واژینوپلاستی(vaginoplasty)
  • پرینوپلاستی (Perineoplasty)
  • لابیاپلاستی (labiaplasty)
  • افزایش G- spot
  • جدا کردن پوست روی کلیتوریس
  • فرنوپلاستی(Ferronoplasty)
  • مونس پلاستی(monsplasty)

واژینوپلاستی(vaginoplasty) :

واژینوپلاستی یک نوع جراحی زیبایی واژن می باشد که در آن علاوه بر زیبا سازی و جوان سازی، رفع گشادی کانال واژن نیز صورت می گیرد. در طی این جراحی دیواره و عضلات واژن که به مرور زمان و یا بر اثر زایمان دچار شل شدگی و افتادگی شده است، سفت تر و تنگ تر می شود.

همچنین این جراحی نیز برای کسانی که در رسیدن به ارگاسم و اوج لذت جنسی اختلال دارند و یا از عفونت های پشت هم واژن به دلیل باز بودن دهانه واژن رنج می برند، مناسب می باشد.

پرینوپلاستی (Perineoplasty):

پرینه بخش سطحی بین ورودی واژن و مقعد می باشد. این بخش بر اثر دلایل متفاوت مانند زایمان ممکن است پاره شود و یا آسیب ببیند که این امر موجب افتادگی اندام های داخلی و مثانه می شود. در طی عمل پرینو پلاستی این پارگی  یا آسیب دیدگی اصلاح می شود و عاوه بر بهبود ناحیه پرینه موجب زیبایی واژن نیز می شود.

لابیاپلاستی (labiaplasty):

طول لبه داخلی واژن اکثر بانوان با گذر عمر از طول لبه خارجی آن بیشتر می شود که  این امرعلاوه بر ایجاد فرم نامناسب سبب ایجاد احساس ناراحتی در ناحیه واژن می شود. با جراحی لابیاپلاستی جراح شکل ظاهری لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن را تغییر می دهد و بهبود می بخشند.

هزینه جراحی زیبایی واژن

در واقع در بستر اینترنت نمی توانید مبلغ مشخصی را برای جراحی زیبایی واژن پیدا کنید. زیرا هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل می تواند نوع جراحی، دستمزد متخصصی که این عمل را نزد او انجام می دهید، آزمایشات قبل از عمل و داروهایی که پس از عمل تجویز می شود؛ باشد.

کلام آخر

ممکن است قضاوت هایی که افراد در رابطه با جراحی زیبایی واژن می‌کنند شما را آزرده خاطر کند، اما اگر قصد انجام انجام این عمل را دارید، می توانید بدون ترس از هر قضاوتی این کار را انجام دهید زیرا در انتها شما هستید که اختیار بدن خود را دارید.  در ادامه نیز می توانید هر سوالی که در رابطه با جراحی زیبایی واژن دارید در بخش دیدگاه های همین مقاله مطرح کنید تا توسط دکتر فاطمه فیروزی، متخص زنان و زایمان و جراح زیبایی در کرج به آن ها پاسخ داده شود.

دکتر فاطمه فیروزی

دکتر فاطمه فیروزی

دکتر فاطمه فیروزی متخصص زنان، زایمان و نازایی و دارای بورد تخصصی هستند، ایشان دکترای پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران نیز گذرانده اند. دوره تخصصی ایشان در دانشگاه علوم پزشکی ایران و دوره های فلوشیپ لاپاروسکوپی زنان از ایران و سوییس می باشد، همچنین دوره های لیزر پزشکی از انجمن لیزر روسیه و المان و دوره اموزشی سونوگرافی زنان و سونوهیستروگرافی را گذرانده اند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
۲ دیدگاه ها
  1. سلام دکتر من لابیادارم واطراف واژنمم شل هس باعمل لابیا هردومشکل حل میشه؟!وهزینه هاروبالیزرو یابابخیه لطف میکنین ومیشه تومطب باشه دیگه توبیمارستان نخوابم وهزینه م زیاددرنیاد؟!

    پاسخ
    • سلام.اگر شلی واژن وجود داشته باشه با لبیوپلاستی مشکل شلی حل نمیشه و احتمالا نیاز به واژینوپلاستی هم هست.برای اطلاع از هزینه ها با مطب تماس بگیرید.

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *