خانه » سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی در کرج
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی در کرج

آیِا می دانید درمان زگیل تناسلی در کرج چه راهکارهایی دارد؟ در این مقاله از سایت دکتر فاطمه فیروزی قصد داریم به انواع روش های درمان این اختلال بپردازیم. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که به دنبال سریع ترین روش های درمانی می گردید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. از جمله دغدغه ای که ذهن افراد مبتلا به این اختلال را درگیر کرده است، درمان و از بین بردن زگیل های تناسلی است، زگیل های تناسلی علاوه بر مشکلاتی که پدید می آورند، ظاهری نامناسب را ایجاد می کند. بنابراین بسیاری از بانوان به دنبال روش هایی هستند که بتوانند این اختلال را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایند.

آیا زگیل تناسلی درمان دارد؟

هیچ درمان قطعی برای زگیل تناسلی وجود ندارد، اگر چه گزینه های درمانی متعددی برای کنترل این بیماری وجود دارد. برخی از افراد دارای سیستم ایمنی نسبتا خوبی هستند و همین امر باعث می شود، سیستم ایمنی بدن با این ویروس مقابله کرده و ویروس را بدون هرگونه مداخله درمانی از بین ببرد. اما در بسیاری از موارد هم اینگونه نیست. بنابراین در هر صورت نیاز به مداخلات درمانی ضروری خواهد بود. 

سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی

اما زمانی که نیاز به مداخله درمانی است،  با توجه به محل قرار گیری زگیل تناسلی، پوست و میزان گسترش آن، روش درمانی و دارویی مناسب انتخاب می شود، بنابراین به منظور درمان زگیل تناسلی لازم است در اسرع وقت به دکتر زنان خوب مراجعه نمایید تا تمهیدات تشخیصی و درمانی را آغاز نماید.

در واقع زگیل تناسلی به علت ویروس hpv ایجاد می شود. برای عدم ابتلا به ویروس hpv لازم است مراقبت های لازم صورت بگیرد. اما مادامی که به این ویروس مبتلا شدید، نمی توان آن را درمان کرد.

در واقع در برخی موارد این ویروس باعث ایجاد شدن علائم ظاهری این اختلال می شود. علائم ظاهری این اختلال را می توان در سریعترین زمان ممکن درمان کرد. اگر می پرسید چگونه تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

۰۱:۰۴
truncate dir-rtl

زگیل تناسلی پر خطر

انواع روش های درمانی زگیل تناسلی

روش های درمان زگیل تناسلی شامل روش های پر تهاجمی و کم تهاجمی تر می شود. در ادامه مقاله به همه این مورد اشاره خواهیم کرد:

استفاده از داروی های موضعی

استفاده از کرم ها و پماد های مخصوص برای درمان و کنترل زگیل تناسلی میتواند در مدت زمان باعث بهبودی شود. امام مادامی که می خواهید یک روش سریع را تجربه کنید، این د رمان پیشنهاد نمی شود. همچنین در برخی افراد با توجه به علائم ممکن است مناسب نباشد. به همین دلیل این ورد را با توصیه پزشک مصرف کنید. همچنین ممکن است نیاز باشد داروهای موضعی به عنوان درمان های همراه با دگر درمان ها مورد استفاده قرار بگیرد.

کرایوتراپی زگیل تناسلی

 پزشک با استفاده از دستگاهی زگیل تناسلی را فریز کرده و این سرما به مدت ۱۰ الی ۲۰ ثانیه اعمال می شود، این روش با استفاده از بی حسی موضعی انجام می گیرد. در مواردی که فرد به دنبال درمان سریع علائم ظاهری زگیل تناسلی این است چند روش می تواند بسیار موثر واقع شود.

عمل جراحی

 برخی مواقع لازم است پزشک عمل جراحی برای درمان زگیل تناسلی انجام دهد تا علائم آن برطرف گردد. در روش جراحی، پزشک با روش هایی همچون، تراشیدن زگیل های تناسلی، سوزاندن و با استفاده از لیزر مجموعه ای از زگیل ها را از بین خواهد برد.  با آنکه این روش ها پر تهاجمی تر است اما تاثیر آن شناخه شده است و خطری در این درمان افراد را تهدید نمی کند.

آیا درمان زگیل تناسلی دائمی است؟

ویروس hpv که موجب ایجاد این اخلال و علائم ظاهری آن است و هیچ درمانی دارد. بنابراین ممکن است حتی با درمان علائم ظاهری زگیل تناسلی، این ویروس در بدن شما باقی بماند. و در آینده ای دور یا نزدیک به صورت مجد باعث ایجاد زگیل تناسلی شود. در برخی افراد دیده می شود با افزایش سیستم ایمنی بدن آن ها این اختلال درمان شده است.

هزینه درمان زگیل تناسلی

هزینه درمان زگیل تناسلی با توجه به نوع درمانی که برای آن در نظر گرفته می شود متفاوت است و می تواند به موارد مختلف و زیادی بستگی داشته باشد. این موارد شامل دستمزد پزشک، شیوه درمان، هزینه آزمایشات و … باشد. بهترین کار برای اطلاع از هزینه های درمان مراجعه بیمار به یک متخصص زنان و زایمان و بررسی شرایط او و زگیل ها است.

دکتر فاطمه فیروزی با سال ها تجربه در این زمینه به افراد زیادی در زمینه درمان زگیل تناسلی کمک کرده است. اگر شما هم به دنبال بهترین دکتر درمان زگیل تناسلی بانوان در کرج می گردید، ایشان می توانند با جدیدترین تکنیک های درمانی به شما راهکارهای لازم را ارائه دهند.

سخن اخر

راهکار های درمان زگیل تناسلی شامل مواد مختلفی می شود که در متن مقاله به آن پرداختیم. انتخاب بهترین راهکار برای درمان زمانی توصیه می شود که با ویزیت و معاینه زگیل تناسلی توسط متخصص این کار انجام شود. بنابراین برای کسب هرگونه اطلاعات در اینباره به بهترین متخصص زنان درمان زگیل تناسلی مراجعه کرده و مشورت های لازم را از وی دریافت کنید.

دکتر فاطمه فیروزی

دکتر فاطمه فیروزی

دکتر فاطمه فیروزی متخصص زنان، زایمان و نازایی و دارای بورد تخصصی هستند، ایشان دکترای پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران نیز گذرانده اند. دوره تخصصی ایشان در دانشگاه علوم پزشکی ایران و دوره های فلوشیپ لاپاروسکوپی زنان از ایران و سوییس می باشد، همچنین دوره های لیزر پزشکی از انجمن لیزر روسیه و المان و دوره اموزشی سونوگرافی زنان و سونوهیستروگرافی را گذرانده اند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
درمان زگیل تناسلی در کرج

درمان زگیل تناسلی در کرج

آیا درمان ویروس HPV امکان پذیر است؟ آیا این ویروس را می شناسید؟ ویروس پاپیلوم انسانی یا به اختصار HPV چه...

۵ دیدگاه ها
  1. سلام آقایون هم معاینه میکنید زگیل آلت تناسلی

    پاسخ
    • با سلام
      لطفا با شماره های ۳۲۵۶۶۶۱۲_۳۲۵۶۶۵۸۱ تماس بگیرید.

      پاسخ
  2. سلام . خانوم دکتر یه سوال اگه فریز بشه یا لیزر بشه درمان میشه قطعی؟

    پاسخ
    • سلام.احتمال عود در هر روش درمانی وجود داره

      پاسخ
  3. خانوم دکتر طول درمانش چطوریه چون نمیخوام کسی متوجه بشه از خانواده که چیشده

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *